Latest Tweets:

catchaglimpseofalleble:

mr-egbutt:

WAKE UP POTTER
WE’RE GOING TO THE ZOO

Oh i get it now.

catchaglimpseofalleble:

mr-egbutt:

WAKE UP POTTER

WE’RE GOING TO THE ZOO

Oh i get it now.

(via skyfure)

brolinapproved:

catchaglimpseofalleble:

nikkysclit:

Can you not?

AHG, I fucked this up!

omfg I’ve seen the high school musical post about 15 times and I’ve never understood why it had so many notes. Now I finally understand

brolinapproved:

catchaglimpseofalleble:

nikkysclit:

Can you not?

AHG, I fucked this up!

omfg I’ve seen the high school musical post about 15 times and I’ve never understood why it had so many notes. Now I finally understand

(Source: doctor-in-a-policebox, via skyfure)

alittlegutsand-lotsofglitter:

I’m really emotional about this:
The protestors in Hong Kong’s “Umbrella Revolution” have begun to use “Do You Hear the People Sing?” as their anthem, and it’s just really striking that the message and music from Les Mis are so transcendental even 200 years after the events.
It’s almost like there’s solidarity across the time gap. Powerful.

alittlegutsand-lotsofglitter:

I’m really emotional about this:

The protestors in Hong Kong’s “Umbrella Revolution” have begun to use “Do You Hear the People Sing?” as their anthem, and it’s just really striking that the message and music from Les Mis are so transcendental even 200 years after the events.

It’s almost like there’s solidarity across the time gap. Powerful.

(via skyfure)

euthanizeallwhitepeople:

the-goddamazon:

black-american-queen:

black-american-queen:

euthanizeallwhitepeople:

jcoleknowsbest:

neoamericana:

nezua:

asustainablefuture:

A Selk’nam couple with their baby, on a ship en route to be exhibited in Europe as “wildmen”. The Selk’nam people are an indigenous tribe in the Patagonian region of Southern Argentina and Chile. Both appear to have slight damage on their ankles from cruel, probably iron, restraints. 
The fear and confusion on their face is haunting. For people who had lived a simple hunting and gathering lifestyle, with little European interaction, the rest of their lives must’ve seemed like a surreal nightmare. 

White History

Abducted by aliens.

Smh

White history

I really want to know who these people are/what happened to them

SO I DID A BIT OF DIGGING AND HOLY SHIT. THE SELK’HAM PEOPLE WERE WIPED OUT IN A MASS GENOCIDE.
LIKE… THEY ARE NO MORE. THE DESCENDENTS OF THIS COUPLE DO NOT EXIST.
AN ENTIRE LANGUAGE. AN ENTIRE CUISINE. AN ENTIRE WAY OF LIFE. WIPED AWAY.
YA’LL WANT SOME FUCKING WHITE HISTORY MONTH? HERE IS SOME GOD DAMN WHITE HISTORY FOR YOU TO PUT NEXT TO ALL THOSE SHINNY IMAGES OF THESE WHITE MEN WHO “DISCOVERED THE WORLD”.
HANG THIS IMAGE IN ALL THE DAMN CLASSROOMS. I’M DONE.

But “NOT ALL WHITE PEOPLE”, right?
Fucking monsters.

White. fucking. culture.

euthanizeallwhitepeople:

the-goddamazon:

black-american-queen:

black-american-queen:

euthanizeallwhitepeople:

jcoleknowsbest:

neoamericana:

nezua:

asustainablefuture:

A Selk’nam couple with their baby, on a ship en route to be exhibited in Europe as “wildmen”. The Selk’nam people are an indigenous tribe in the Patagonian region of Southern Argentina and Chile. Both appear to have slight damage on their ankles from cruel, probably iron, restraints.

The fear and confusion on their face is haunting. For people who had lived a simple hunting and gathering lifestyle, with little European interaction, the rest of their lives must’ve seemed like a surreal nightmare. 

White History

Abducted by aliens.

Smh

White history

I really want to know who these people are/what happened to them

SO I DID A BIT OF DIGGING AND HOLY SHIT. THE SELK’HAM PEOPLE WERE WIPED OUT IN A MASS GENOCIDE.

LIKE… THEY ARE NO MORE. THE DESCENDENTS OF THIS COUPLE DO NOT EXIST.

AN ENTIRE LANGUAGE. AN ENTIRE CUISINE. AN ENTIRE WAY OF LIFE. WIPED AWAY.

YA’LL WANT SOME FUCKING WHITE HISTORY MONTH? HERE IS SOME GOD DAMN WHITE HISTORY FOR YOU TO PUT NEXT TO ALL THOSE SHINNY IMAGES OF THESE WHITE MEN WHO “DISCOVERED THE WORLD”.

HANG THIS IMAGE IN ALL THE DAMN CLASSROOMS. I’M DONE.

But “NOT ALL WHITE PEOPLE”, right?

Fucking monsters.

White. fucking. culture.

(via skyfure)

britishmenaredestroyingmylife:

duskyhuedladysatan:

wherewellshine:

Things I love about Tom Hiddleston:
The mouth thing.

THE MOUTH THING

This shouldn’t be anywhere near as sexually arousing as it is.

God DAMN it, Tom.

ART HELP:

jumperben-holybatch:

spaceycrazylady:

corporalbutts:

Cutting to the chase I am doing a project for my art class that requires me to do a piece that is 60ftx1ft long.

60 feet is a HUGE size.

Long story short, I need your URLs, and if you reblog/like this post I will write your URL down on my piece.

I NEED 60 FEET OF URLS AND I HAVE SMALL HANDWRITING. PLEASE REBLOG FOR ONE REASON, AND ONE REASON ONLY:

image

this is actually the best reason ever

The game is on

(via boundinmybones)

infamymonster:

fuckyeahfemaleyoutubers:

Disney’s Queen Elsa Frozen - Inspired Makeup Tutorial & Disney’s Princess Anna Frozen - Inspired Makeup Tutorial by Ellend Muzzakky

ARE WE NOT GOING TO DISCUSS HOW SHE  FOLDED HER HIJABS TO LOOK LIKE THE HAIR OF THE CHARACTER, THAT IS SUCH A LOVELY AND GREAT IDEA. OHMYGOD

(via raccoon-powers)

pizzaismylifepizzaisking:

ultrafacts:

Source (Want more facts? Click HERE to follow)

Omg they are so cute!!



WTF

pizzaismylifepizzaisking:

ultrafacts:

Source (Want more facts? Click HERE to follow)

Omg they are so cute!!

WTF

(via ultrafacts)

Like when he takes her little hand.

(Source: lokihiddleston, via lokihiddleston)

hannahmariehiddles:

tellmeonemore:

Sleeping Loki on the throne.

Omg this is the cutest thing! :3

hannahmariehiddles:

tellmeonemore:

Sleeping Loki on the throne.

Omg this is the cutest thing! :3

(via girlfrommuspelhiem)